RMA VOORWAARDEN

Belangrijke voorwaarden waaraan u zich moet houden / informatie die u moet lezen

Wij nemen geen pakketten in ontvangst die naar een afhaalpunt of onder rembours zijn verzonden. We halen geen pakketten af van het plaatselijke postkantoor. Stuur uw pakket dus naar ons adres.

Als klant bent u verantwoordelijk voor een eventuele waardevermindering van het artikel, die het gevolg is van het hanteren anders dan noodzakelijk voor het kunnen vaststellen van de aard, eigenschappen en werkingswijze. Indien artikelen die worden geretourneerd niet geheel nieuw en ongebruikt blijken, is de waarde van het artikel verminderd.

De waarde van het artikel zal dalen volgens de volgende tarieven:

• Ontbrekende/beschadigde originele verpakking: 20%
• Krassen of lichte cosmetische beschadiging van het product: 40-70% naar ons oordeel
• Ontbrekende onderdelen: 10-80% naar ons oordeel op een deel van de functie/prijs
• Overige veranderingen, schade of defecten: Minimaal 10%, maar naar ons oordeel.

Wij zullen het eventuele waardeverlies aftrekken van het geld dat u terug krijgt. Indien dit product minder waard is geworden met het oog op het bovenstaande dan zal dit automatisch gebeuren en zullen wij ook geen contact met u opnemen.

Bovenstaande tarieven kunnen worden gecombineerd. Indien het product bijvoorbeeld wordt geretourneerd met zowel barsten/krassen op datzelfde product alsmede beschadiging van de originele verpakking kan 60%-90% van de waarde die u krijgt terugbetaald worden afgetrokken.

Het product kan bovendien zo beschadigd zijn dat het wordt gezien als onbruikbaar. Wij zullen het product dan aan u retourneren.



 

FAQ (veelgestelde vragen)

Vraag: Moet ik het zelf betalen als ik mijn pakket terugstuur?
Antwoord: Ja. Als u gebruik maakt van uw 30 dagen recht van retour, moet u zelf de verzendkosten van de retourzending betalen. Als u gebruikt maakt van uw garantie en een nieuw product wilt ontvangen, vergoeden wij uw verzendkosten nadat wij het product hebben ontvangen en hebben bevestigd dat het defect is.

Vraag: Krijg ik bericht als mijn pakket is ontvangen?
Antwoord: Nee. Wij registreren uw pakket pas als het door een medewerker in behandeling wordt genomen. Als u wilt weten of uw pakket door ons is ontvangen, kunt u dat met uw trackingnummer controleren bij het bedrijf dat u hebt gebruikt om het pakket bij ons te laten bezorgen.

Vraag: Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is behandeld?
Antwoord: Wij streven ernaar alle retourzendingen binnen 48 uur na aankomst in ons magazijn te behandelen. Let op: dat is dus 48 uur na aankomst in ons magazijn in Denemarken.